[ Lucky no. 7 ]

8/16/2014


Er is voor mij, als moeder in spé, nog veel te ontdekken op het gebied van baby en kinderkleding. Mijn lijstje begint zich langzaam maar zeker uit te breiden met voor mij nieuwe webshops en merken. Bijvoorbeeld het merk Lucky No. 7
; dit is een nieuw baby- peuterkledingmerk voor boys only. Op 7 augustus zijn zij online gegaan met hun webshop en ik kon het natuurlijk niet laten. Diezelfde dag nog heb ik een bestelling geplaatst en de volgende dag lagen de black & white little bandit onesie het little bandit broekje op de deurmat. Ik moet nog even wachten voor mijn baby boy deze te leuke zwart-wit gestreepte kleertjes aan kan maar ik kan niet wachten!





Oh en misschien ook leuk om te weten; Lucky no. 7 geeft jouw favoriete t-shirt weg! Kijk op instagram hoe de give away werkt, je hebt tot maandag de tijd om mee te doen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten